sâmbătă, 22 februarie 2014

Klorane

Cand mi-am pregatit bagajul pentru maternitate, i-am cumparat si Sofiei tot ce ii trebuie, inclusiv sampon. Mai exact un gel spumant pentru par si corp de la Klorane, are extract de galbenele, nu are parabeni, coloranti sau conservanti si este foarte delicat cu pielea bebelusului! Sofia s-a nascut fara par, nici acum nu are cine stie ce podoaba, insa am spalat-o doar cu acest gel si nu am avut probleme cu lacrimi, iritatii,alergii sau cojite ! Este foarte usor pentru mine sa o spal , pentru ca folosesc un singur produs! Tin sa va amintesc ca 3 luni, draga mea fetita, a plans la baita, dar plans nu gluma!
Recomand cu drag Klorane!
Gasiti informatii despre Klorane pentru bebelusi cat si pentru adulti aici !!!
Sursa foto: http://www.klorane.ro/bebelusul/
Va pupam!
Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu