duminică, 20 martie 2016

Uleiul de migdale dulci, Life - flo, Secom

            Astazi, de ziua fericirii, ne-am trezit la ora 5 , pentru ca aseara , de ora pamantului am hotarat sa ne bagam la somn la 8:30.Pe la 12 eram deja in lipsa de idei de joaca si am decis sa iesim , sperand ca prind un cadru bun alaturi de Sofia, pentru o fotografie, m-am machiat ... fotografie nu am reusit sa fac , e ca argintul viu . Dupa cateva ore bune de plimbat si alergat, ne-am intors acasa. A urmat demachierea. Ma machiez foarte rar, in sensul ca imi expira produsele aproape intregi, insa imi curat fata aproape zilnic. Dupa ce mi-am indepartat fondul de ten si fardurile, m-am curatat cu un gel de curatare ( unul pe baza de noroi, care lasa pielea destul de uscata) , m-a uscat bine si am aplicat uleiul de migdale de la secom , m-am dus cu el direct in baie si asteptam sa curga din sticla, surpriza ( placuta!!! ) era sigilat, un produs sigilat imi castiga increderea !!!
            Uleiul nu are miros, are culoare galbena fi efect hidratant si iluminator. Se aplica pe fata curata si se maseaza pana la absorbtie.Nu am ramas cu senzatia de ten incarcat, cum se intampla dupa anumite creme/uleiuri si tenul este parca mai elastic, pielea relaxata.
            Produsul nu are parabeni, contine ulei pur de migdale obtinut prin presare la rece, este bogat in acizi grasi omega 6, pentru o buna penetrabilitate si efect hidratant.Se foloseste pentru  toate tipurile de ten, se poate aplica si pe par, dupa care trebuie indepartat prin samponare/clatire, pe corp ( o sa il amestec cu unt de mango), se pot masa cuticulele .
            Se gaseste in recipient de 473 ml la pretul de 73 ron, insa cu voucher de 25 ron il puteti achizitiona la un super pret.
            In mica noastra iesire m-am intalnit si cu o mamica, careia i-am oferit un voucher!

3 comentarii:

  1. Sunt produse extraordinar de bune, le folosesc si le recomand cu incredere. Si pentru fetita mea folosesc produsele Secom pentru imunitate, si le-am gasit la cele mai mici preturi pe www.bebeardealul.ro

    RăspundețiȘtergere