duminică, 19 ianuarie 2014

Coccolino si jucariile Sofiei

De curand m-am inscris intr-o campanie foarte draguta, realizata de buzzstore , din fericire am fost si acceptata si uite asa am primit pentru testare doua balsamuri de rufe Coccolino si cadou ursuletul cel drag. Miros foarte bine amandoua, insa eu si ursuletii Sofiei avem un preferat , cel de orhidee, respectiv sticluta mov!!!Si cel roz miroase bine , insa este un miros mai dulce, pentru cei care prefera astfel de parfum.
Pana acum, nu am spalat cu balsam hainutele fetitei, le spal separat, la 60 de grade si le calc!Am incercat, balsamul pe paturica ei mov, cea din imagine, pe prosopele, pe hainutele groase, care au devenit si mai pufoase si bineinteles pe jucarii. L-am spalat si pe Coccolino tot cu Coccolino, evident.

 Ma declar multumita de miros,persistenta si ma bucur tare ca Sofia nu s-a iritat de la el!
Este un balsam pe care il voi cumpara, si am si vazut o ofera la Penny !
Asa ca, multumesc BuzzStore si sper sa mai colaboram!





Va pupam!
Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu