duminică, 12 ianuarie 2014

URTICARIE - ALERGIE

Sofiei i-au aparut aproximativ 12 bubite pe corp, in diverse locuri,am fost cu ea la pediatru crezand ca are varsat de vant. Nu a fost asa, slava Domnului, in schimb se pare ca a facut o alergie, nu imi dau seama de la ce pentru ca nici eu nici ea nu am mancat nimic nou, asistenta mi-a spus ca e posibil sa fie de la banana, cu toate ca i-am introdus bananele acum o luna, adica pe la 7 luni. Oricum, am renuntat la banane pentru moment. Mi-a dat doamna doctor o reteta si de data aceasta i-am luat medicamentele prescrise si i le-am si dat!Mi-a mai recomandat cand era mai mica, pe la 3 luni , Zyrtec . Aceste picaturi sunt recomandate de majoritatea medicilor(am intrebat pe Facebook in grupul "Mamici si burtici" unde sunt 399 membri) in caz de alergii, atat la adulti cat si la copii. Atunci am considerat ca este prea mica si am ales sa o dau cu Bepanthen pe cele 3 cosulete aparute pe manuta!
Acum pe reteta am avut:
Zyrtec - 3 picaturi de 2 ori pe zi , dimineata si seara.
Gluconat de calciu - 5 ml pe zi- flaconul avand 10 ml  restul de 5 ml il beau eu.
Mixtura antialergica - aceasta nu e pe reteta, am gasit-o intr-o farmacie care are laborator - e alba si mentolata, o dat cate putin - cu grija sa nu se atinga cu manuta !!!
Nu i-au mai aparut altele noi si cele existente sunt pe cale sa dispara, este bine!!!
ATENTIE!!!
Daca folositi Zyrtec (Prospectul aici ) sa stiti ca provoaca somnolenta si e posibil ca bebelusul sa nu mai fie atat de activ - nu este cazul Sofiei, pe care nimeni si nimic nu o oboseste si nu o convinge sa doarma!













Link-uri utile : www.sfatulmedicului.ro , www.sfatulmedicului.ro alergie


Va pupam!
Sanatate si o zi buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu