vineri, 30 mai 2014

1 iunie in calitate de parinti.

Nu am mai scris demult, ne-au suparat tare dintisorii, avem 4 si am facut febra la toti. Insa astazi, am primit o carte ce i-am comandat-o Sofiei, si m-am gandit sa va spun si voua despre ea. Am ales-o ca si cadou pentru 1 iunie, cu toate ca nu stie inca "cu ce se mananca" , o sa stie cand va fi mare ! Cartea este superba, are 365 de povesti si un CD audio!
Are copertile groase, paginile lucioase si colorate si povestile sunt aranjate "caledaristic" :)
Am achizitionat-o de pe net, mai exact de pe www.libris.ro, au reduceri de 1 iunie si transport gratuit!Am primit-o in 36 h si a fost livrata prin Cargus!
Abia astept sa incep sa ii citesc Sofiei, sunt constienta ca va mai dura ceva pana va avea "stare" sa ma asculte! Pana atunci ma bucur eu de carte si o tin departe de mandruta, daca o prinde o rupe si o mananca! ( Este fan celuloza !!! )
Va pup!
Sa aveti un 1 Iunie fericit si insorit, alaturi de copii vostri si copilul din voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu