luni, 28 martie 2016

Buzzstore m-a surprins inca o data ...

      Dupa cum v-am mai povestit, sunt in marea gasca "BUZZstore" , locul unde poti testa produse, la tine acasa, gratuit!
      Campaniile de testare sunt multe, am participat la cateva pana acum, la multe insa nu am avut sansa de a fi aleasa! Anul acesta a inceput in forta si am fost selectata sa testez diverse produse. Sambata a venit coletul de la buzz, plin cu parfum...Silan lanseaza o noua gama de balsam, Soft&Oil, ce contine trei produse: GOLD , BLUE SI PURPLE, disponibile in doua variante: 750 ml si 1500 ml . Nu stiu ce miros au celelalte, insa stiu ca cel "GOLD" miroase superb.Are note de vanilie, flori si mosc.  Astazi l-am testat si toata casa miroase incredibil. Am citit si am vazut ca la fiecare spalare se pun aproximativ 65 ml , insa eu de fiecare data pun mai putin, asa am facut si acum, dar parfumul este foarte puternic si asa.
        Coletul a avut ca si continut: un balsam de 1500 ml - oentru 50 de spalari
                                                       10 mostre de balsam a cate 65 ml fiecare
                                                       1- brosuri informative
                                                       1- umeras pentru "printese" si ghidul buzz.
 
 Daca doriti sa va inscrieti si voi o puteti face accesand LINK-UL ACESTA !


2 comentarii:

  1. Si noi am primit pentru testare de la Buzzstore, am prins campania cu Somat. In cate campanii ai fost pana acum inscrisa ?

    http://www.viatadupabebe.ro/casa-dupa-bebe/

    RăspundețiȘtergere
  2. In trei campanii, scuze pentru raspunsul tarziu!

    RăspundețiȘtergere