sâmbătă, 2 aprilie 2016

Crema de corp - facuta in casa- Secom

              Acum ceva vreme am cumparat cele necesare pentru a face o crema de desfundat nasucuri, am facut crema pentru Sofia, a iesit o cantitate destul de mare asa ca o foloseste si tati. Din ce a ramas am facut eu si sora mea crema de corp. Ne-au mai ramas ingrediente si intre timp am fost selectate, amandoua , sa testam produsele SECOM in cadrul campaniei sustinute de BUZZSTORE.
Happy, happy, joy,joy!
           Am fost si am ales produsele impreuna si ne-am horatat sa facem si o crema folosind uleiurile si unturile de corp , unturile de la secom sunt destul de solide, cel de cacao e chiar tare, in sensul ca mi-a trebuit cutit sa scot din cutie .
         Am folosit diferite cantitati de ulei si unt, nimic exact...am amestecat unei de avocado( in cantitatea cea mai mare) , ulei de migdale, ulei de struguri ( in cantitatea cea mai mica) , unt de mango si unt de cacao...eu am adaugat si putina ceara de albine, naturala. Crema mea a iesit crema(de la ceara), crema Ellei a cam ramas ulei, ne-am asteptat sa se ingroase de la untul de cacao, care a fost destul de mult, insa a iesit un super ulei, cu acelasi efect , chiar mai usor de aplicat, pentru ca l-a pus intr-un recipient cu " puf-puf" :D .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu