miercuri, 31 mai 2017

Mastile servetel de la Garnier

    Nu sunt o consumatoare de cosmetice, insa capitolul demachiere si masti il bifez, din ce in ce mai mult in ultima vreme.
    Cand eram prin liceu am avut o masca "film", eram fascinata de faptul ca in timp ce actiona, se usca si o puteai indeparta foarte lejer de pe fata. De multa vreme caut o masca la fel de usor de "sters". Am vazut  la tv reclama la aceste masti si intr-un final una a aterizat la mine in cos, spun a aterizat pentru ca am gasit-o la raionul de apa plata, lasata de cineva, am salvat-o! A fost cea cu extract de ceai verde, acid hialuronic și serum hidratant, MOISTURE+FRESHNESS , este destinata tenului normal si mixt,cum e si cazul meu . Mai multe detalii despre ea gasiti aici . Ce pot eu sa va spun este ca se aplica foarte usor, se tine 15 minute si apoi se sterge serul ramas cu un servetel. Am mai cumparat din DM saptamana trecuta pe cea pentru ten sensibil, cu extract de mustel,acid hialuronic și serum hidratant,MOISTURE+COMFORT,  am gasit-o la 6 lei si un pic, era la oferta. Asta a fost si mai faina, tenul a ramas foarte fin, rezultatele le-am vazut bine a doua zi, ambele masti le-am aplicat dupa orele 24, dupa ce am adormit fetele. Mi-am facut din timp necesarul : masca si doua servetele uscate, si nici nu a fost nevoie sa ma ridic din pat! Asta e cel mai tare lucru, va spun sincer!
   A  ramas sa o incerc pe a treia, cu rodie, MOISTURE+AQUA BOMB, care e perfecta pentru pielea deshidratata, adica pentru vara. 
Deci, Garnier are un mare plus de la mine, mastile sunt slavatoare, super convenabile, usor de aplicat, usor de depozitat si isi gasesc loc si in bagajul de vacanta.Nu am avut decat reactii pozitive, tenul a ramas fin, hidratat si fresh.
Mai multe despre ingrediente gasiti pe site-ul celor de la Garnier . 
P.S. Ma tin de 3 zile sa scriu articolul, timo in care masca , folosita, a stat pe birou, ca sa va dati seama cat este de incarcata cu produs va spun ca este inca umeda .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu