marți, 23 mai 2017

Luna Evo Confort Plus de la Poarta-ma , dragoste la prima purtare!

      De cand am nascut-o pe Sara am descoperit babywearing-ul , cel corect cu produse ergonomice, bune si pentru mami si pentru bebe.
      Pe Sofia (4 ani) am pus-o intr-un sistem (neergonomic), habar nu aveam ca exista altfel de produse, insa mi s-a parut ca nu este confortabil pentru ea, asa ca a stat maxim 30 de minute si am ramas cu banii aruncati pe fereastra.
      Cu Sara, a fost altfel, am facut cercetari sa gasesc ceva in care sa o port, sa imi fie de ajutor si sa pot petrece timp (adica sa am amandoua mainile libere) cu Sofia, asa ca am luat un sling, superb si comod. Fetita s-a facut mare si am trecut la SSC, mi-am cumparat unul, insa ochii imi aluneca la toate sistemele, unele mai colorate, altele mai simple, unele mai comode. Asa se face ca am testat noua LUNA EVO de la Poarta-ma , Scumpa mea Bianca a umblat cu Luna in rucsac sa o probam.In timp ce testam era si sotul langa mine, usor panicat ca vreau sa cumpar iar ceva. Am testat-o si m-am topit, ii spuneam lui P. ca e super comoda, ca nu mai simt tensiune la umeri, parca Sara pare mai usoara si multe altele. Asa de vrajita am fost incat a zis ca vrea sa probeze si el, apoi nu se mai oprea el din laude. Si uite asa am ramas cu gandul la "Luna" a carei centura #nusesimte. Centura este de ultima generatie, din spuma flexibila si ofera confort parintelui.
     AICI gasiti detalii, preturi, poze cu sistemul acesta magic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu