joi, 23 martie 2017

Primavara parfumata cu DOVE

      Cine e norocoasa si primeste multe "cadouri" in luna martie?! Eu !!!
      Am fost selectata sa testez noile produse DOVE , este vorba despre sapunurile lichide, sapunul - crema. Eram tare curioasa daca o sa imi simt mainle catifelate dupa spalare, ei bine, n-am apucat sa testez eu prima, pentru ca am primit kit-ul fix cand eu si P. plantam flori in gradinile blocului, am ajuns in casa plini de pamant pe maini , eu m-am spalat rapid cu sapunul din casa si am desfacut coletul, P. a mai trebaluit si cand a terminat a " furat" unul dintre sapunuri... Cand a iesit de la baie mi-a zis "Sapunul asta zici ca e crema!", asta fara ca el sa stie ce testez eu, deci impresia la cald a unui barbat eu zic ca e ceva !!! :))
      Sapunul cu vanilie este irezistibil, fetita mea Sofia s-a indragostit de miros si sta foarte mult (mult tare!) la chiuveta sa se sapuneasca. Tot ea este si cea care si-a "ales" prosopul preferat si a asteptat sa il spal ca sa il poata folosi.
      Mainile nu mai au nevoie de ingrijire suplimentara , de multe ori produsele folosite imi uscau pielea, acum insa raman catifelate.
      Sunt mega incantata de sapunuri, le-am vazut deja in magazinul Cora,si  asa ca sigur le voi folosi in continuare!
P.S. Suntem, si eu si P. , incantati de antipersirantele Dove, eu il folosesc pe cel crema original, iar P. deodorantul solid CARE SILVER <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu