joi, 20 martie 2014

Alta zi, alta reteta.

Am mai incercat ceva pentru Sofia, din dorinta de a o vedea ca manca si ea cat de cat, experimentez tot felul de retete. Astfel a venit randul ghiveciului de legume la cuptor, pentru acesta aveti nevoie de:
morcov - jumatate sau unul mic
telina- eu am pus un sfert , pentru ca era foarte parfumata
pastarnac
patrunjel radacina
jumatate de dovlecel
doua cepe mici
2-3 rosii
1 cartof
un sfert legatura de patrunjel
ulei de masline

Preparare:
1.Puneti cartoful la fiert - eu l-am fiert intreg,apoi l-am taiat cubulete.
2 radeti morcovul, telina, pastarnacul si patrunjelul, taiati ceapa fideluta le amestecati intr-un vas yena, puneti apa cat sa treaca cu un deget peste legume si bagati la cuptor- lasati cam 20 de min la foc mare, sau pana se moaie legumele.
3. taiati dovlecelul felii cat de subtire puteti .
4. cand legumele sunt moi, adaugati dovlecelul,rosiile decojite si cartoful  , mai lasati la cuptor 10-15 min.
La sfarsit stropiti cu ulei de masline si adaugati patrunjelul verde tocat marunt, apoi dati la blender si ce va ramane ( pentru ca ies cam 2-3 portii ) puneti la frigider in recipient ermetic.


Sofia a mancat o portie  intraga astazi, in doua ture la 12 si la 15 . :)
Poate fi dat de la 6 sau 8 luni,depinde cand ati inceput diversificarea), dar fara rosie, rosia se da peste 10 luni, cel putin asa am facut eu!


Va pupam!
Sanatate si pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu