vineri, 28 martie 2014

Apa termala Avene

Am incercat mai multe tipuri de apa termala, asta de cand o am pe Sofia, si dintre toate am ales Avene!Initial am crezut ca apa termala e apa termala si atat, dar nu chiar asa, am vazut diferente, destul de mari! Ca orice om cu resurse financiare limitate, am cumparat si produse mai iftine - personal mi se par destul de scumpe apele termale- insa nu s-au dovedit a fi bune pentru Sofia! Asa ca am hotarat sa ramanem prieteni cu Avene!
Vara trecuta Sofia era mica,mica si se irita de la caldura , in zona gatului si a subratului, asa ca aveam tot timpul cu mine apa "minune" , pe timpul iernii a avut cateva scaune acide ( de la banana in cazul de fata ) si am scapat de iritatie  cu apa termala! O spalam cu apa si Klorane, apoi o dadeam cu Avene lasam pana se usca zona, apoi aplicam Bepanthene si in doua zile Sofia era ca noua!
Recunosc faptul ca o folosesc si eu, cand ma irit pe fata, dupa epilare, cand am  vre-o eruptie cutanata, sau cand vreau sa ma rasfat si sa imi dau un refresh - am nevoie des :)) -
Nu mai stiu cate am folosit pana acum, insa vanez de zor oferte,ce aveam acasa era pe terminate,  luna aceasta am fost norocoasa, am cautat in toate farmaciile pe cea de 300 ml si nu mai dadeam de ea, pana cand am ajuns la un Sensiblu, am gasit-o la un super pret,  in jur de 90 de lei doua ape de 300 ml ( multumesc farmacistei ca a fost tare draguta si a cautat in depozit :) ) . Inca mai este valabila oferta 1 + 50% gratuit din al doilea produs, insa nu prea sunt de gasit cele mari , iar cele de 150 ml costa cam 40 de lei !
Gasiti informatii despre produse pe pagina acesta !
Pe scurt cateva indicatii :
- poate fi folosita zilnic, pentru orice tip de ten .
- dupa epilat si dupa ras
- in cazul aparitiei petelor rosii sau a iritatiilor
- in tratamente dermatologice siinterventii chirurgicale
- dermatita atopica
- eczeme de contact
- prurit
- in cazul arsurilor solare
- pentru fixarea machiajului

Va pupam!
Sanatate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu