marți, 1 octombrie 2013

A aparut revista MAMI de octombrie

Dragi mamici,
dupa cum vedeti a venit toamna, afara ploua , dar este o vreme numai buna de citit.Eu mi-am cumparat revista "MAMI", astept si "MAMICA DE AZI" unde fetita mea a aparut la rubrica mutritelor in editia de Septembrie (tare mandra am fost , parca ar fi luat locul I la olimpiada : D )

 Revista este insotita de un supliment - 40 de jocuri educative.
0  -1 an Descopera lumea
1 - 2 ani - Primul lui puzzel
2 - 3 ani - Invata sa deseneze
3 - 4 ani- Povesteste dupa imagini
4 - 6 ani - Invata-l sa fie responsbil





Se vorbeste si despre ariile de dezvoltare, si anume:
  • Dezvoltarea cognitiva.
  • Dezvoltarea limbajului.
  • Dezvoltarea sociala si emotionala.
  • Dezvotarea motorie fina.
  • Dezvoltarea motorie grosiera.

Mami de octombrie se vinde cu un pachet de servetele cu personaje din desene animate...foarte dragut!
O sa gasiti un articol interesant, ca tot a venit sezonul rece, GRESELI MEDICALE... PARINTESTI!!!
Si inca unul "Alaptarea fara complicatii" sustinut de NUTRICIA si scris de Grigoriana Brujan .

Spor la citit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu