joi, 17 octombrie 2013

Au venit mucisoriiiii!!!

Cum era de asteptat au aparut la usa noastra mucisorii si s-au instalat confortabil in nasucul Sofiei ...incercam sa scapam de acesti musafiri nepoftiti, speram sa si reusim!
De ieri, a inceput sa ii curga nasul, i-am pus ser fiziologic inainte de a o alapta...a tras saracuta ceva din ei dar au mai ramas, astazi am sunat pediatra si am luat masuri!Am fost la farmacie, i-am luat apa de mare Sterimar Baby am gasit si  vitamina C de la Alinan( i-am pus 5 picaturi intr-o ligurita cu apa fiarta si racita dar e foarte acraaaa si mititica s-a strambat si s-a scuturat din cap, data viitoare ii pun in ceai , cu toate ca nu ii dau decat san o sa ii fac un ceiut -Plantexan   )
Folosim de 2 ori pe zi si batistuta bebelusului , nu prea imi place asa tare dar cateodata trebuie, sa va zic ca Sofia tipa cand folosesc pompita mica manuala!? Si tipa tare...
Povestea batistutei...citeam pe net cand eram insarcinata despre lucrusoarele necesare lui bebe la sosirea acasa , aveam multe dubii ( nu aveam habar nici care e scoica si care landou  ) si am citit despre aceasta batistuta, initial am crezut ca e batista la propriu, apoi m-am dumirit .Am fost in vizita la o mamica ce folosea "minunea" si ne-a facut o demontratie pe baietelul ei frumos, Paul era socat ( in prima faza a zis da, asta inainte de vizita si dupa ce a auzit ca se pune la aspirator a zis :"Tu ai innebunit!!!" ),dupa "proba" am cumparat dar ne uitam la ea ca la bomba. Am nascut, am ajuns acasa, a facut Sofia mucisori, am incercat sa ii scot cu pompita - tipa cat o tinea gura- si am zis : Hai sa incercam "bomba", Sofia a inceput sa rada si a acceptat sa ii curatam nasucul. Am rasuflat usurati...
Ideea este ca nu o folosim decat foarte rar ( de 4 luni nu m-am mai atins de ea ) o curat cu ser si cu betisor cu opritoare, dar acum e nevoie!Stiu ca nu e recomandata, dar aproape  toata lumea o foloseste.
Am citit deverse articole, vi le pun aici si aici!
In final e decizia in mainile voastre!
Va pup!
Sanatate!
P.S. Cand au puiutii vostrii mucisori incercati sa ii tineti cat mai mult pe burta, in fund(daca permite varsta) pentru ca acestia sa curga si sa nu blocheze gatul bebelusului sa se sa duca spre urechi!Ideea e ca "musafirii nepoftiti" trebuie sa paraseasca incinta!!!!

2 comentarii:

  1. Folosteste si aerosoli cu ser fiziologic si imediat ii va trece :* Insanatosire grabnica!!!! Matei a avut mucisori de 3 ori pana acum

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca pe langa ce folosesti acum, ii faci si aerosoli cu ser imediat ii va trece:* Insanatosire grabnica>:D<

    RăspundețiȘtergere