luni, 14 octombrie 2013

Plimbarea de duminica ...

Ieri am avut parte de o zi superba de toamna, am decis sa plecam la bunicii sotului, de la ei am ajuns in padure, dupa ghebe.
Nu am gasit noi cine stie ce cantitate, INSA...am avut parte de o zi minunata, trecuse mult timp de cand nu ma mai plimbasem prin padure,toamana. Eu fiind crescuta la tara, tanjesc dupa copaci, casa si animale si as da oricand apartamentul si orasul pe casa de la tara.
Cum va spuneam, superb, caldut , soare fara vant...in padure  lumina galbena, aer curat , liniste si NOI.


Sotul, fetita si cu mine, am petrecut o zi de vis, in familie.
Am stat in padure 2 ore prima runda si inca 2 ore runda a doua.Am coborat sa pape Sofia.
Ea a fost foarte vesela, a zambit a vorbit in limba ei imi arata pe unde sunt ghebele.


Noi obisnuim sa o scoatem pe Sofia la aer zilnic, mai putin cand bate foarte tare vantul.Incercam sa nu o tinem intr-o bula de sapun, sunt de parere ca asa o sa aiba o imunitate buna!


 
Am gasit si un articol despre cum sa iti plimbi bebelusul pe perioada rece.
Mai gasiti informatii aici .
Spor la citit si sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu