joi, 31 octombrie 2013

Apa

Ca proaspata mamica ai sansa sa o cam iei razna cand realizezi cat de diferite sunt parerile in ceea ce priveste consumul de apa la bebelusi.
In maternitate, la pediatru si chiar la medicul neurolog am fost sfatuita sa ii dau Sofiei, apa sau ceai. In primele luni i-am dat ceai de fenicul ( Plantexan) sa o ajut cu colicii/burtica/gazele. Apoi am citi cum ca cei de la UNICEF nu recomanda consumul de apa/ceai pana la varsta de 6 luni si chiar si atunci sa se introduca cu mare prudenta. Am renuntat la ceai si de la 4 luni fetita mea a primit san exclusiv. Am observat ca asimileza mai bine laptele, daca atunci cand ii dadeam ceai avea si 4 scaune in 24h dupa ce am scos ceaiul facea si face 1 scaun pe zi si anume dimineata ! Din cate am citit rinichii lor nu sunt dezvoltati si nu pot filtra apa.
Saptamana trecuta , cand a avut mucisori , i-am dat vitamina C si am vrut sa o pun in apa pentru ca era foarte acra, farmacista m-a sfatuit sa aleg mai degraba apa de la tara (dintr-o sursa sigura ) decat apa plata imbuteliata in sticla de plastic. Sau sa caut apa plata la sticla de sticla, am ales varianta a doua si am luat AQUA CARPATICA , am gasit la Cora 750 ml - 3 lei si ceva.
Astazi am citit ca apa plata e apa minerala, adica are multe minerale printre care si anumite saruri ...DECI e cu dus-intors. Am sa va las aici un articol sa il lecturati si sa hotarati ce e mai bine pentru bebelusul vostru!
Va pup!
Sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu