joi, 10 octombrie 2013

Reviste pentru burtici si mamici

Buna dimineata, au aparut revistele Mamica de azi, Pap tot si Bucate pentru copii .Le-am luat pe toate si am gasit niste super retete pentru iarna!Intentionez sa fac piure de mere si pere si sa il pun la borcanele , am merele, vin si perele si trebuie sa caut borcane!O sa scriu reteta si sa pun poze!
 Mamica de azi este insotita de un supliment "TRUSA DE PRIM AJUTOR" , stiti ca am scris si eu despre asta, insa in supliment este acoperita o "gama" mai mare de "probleme" printre care si cucuiele,intepaturile,durerea, arsurile si deshidratarea.

Citeam astazi pe internet si am gasit acest articol se vorbeste despre ce sa NU faci atunci cand bebe are febra!
Spor la citit si sanatate!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu